Dziś w Parsons, były dziekan i aktualny szef szef kuchni Simon Collins gościł swoją drugą Konferencję Projektowania Kultury Mody - lub "niepowtarzalność", jak wspomniano w programie, łącząc w sobie twórców mody, aby omówić problemy nękające branżę. Były tam płyty o dużych danych, kreatywności w czasach Trumpa, a temat, czy tydzień mody jest już istotny, ale ten, który wpadł w tłum najbardziej budujący z Genem Z. Panel pięciu osób, w tym Leandra Medine i Jeff Staple, zabrzmiały po tym, co sprawia, że kres po tysiącleci. Po co się męczyć? Zdaniem moderatora panelu grupa osób urodzonych w latach od 1995 do 2010 roku stanowi obecnie jedną czwartą populacji, a do 2020 roku będzie jedna trzecia. Jako takie, ci młodzi będą tymi, którzy mają siłę nabywczą, aby dyktować trendy w przyszłości. Jak się z nimi łączymy? Oto cztery ważne wyboje, które panel opowiadał o kolejnym pokoleniu kupujących, trendów i czytelników. Gospodarka dzielenia się jest prawdziwa. Uber, Spotify, Netflix, Wynajem bieżni. . . Ulubione aplikacje Gen Zers polegają na udostępnianiu, nie posiadaniu. "Nie ma potrzeby posiadania", powiedziała Medine, mówiąc o kawałkach mody. "W czasach mediów społecznościowych i Instagram i" Gdybym nie opublikował obrazu, to nawet się zdarzyło? ". . . Po prostu go potrzebujesz na chwilę. "To mogłoby pomóc wyjaśnić wzrost Snapchat jako odchodzącą aplikację dla zestawu poniżej 20: Kiedyś je spożyłeś, nie ma. Niewielka filtracja jest niezbędna. "Największą różnicą między Gen Z a tysiącletniami jest pełna przejrzystość wszystkiego. Myślę, że tak chcą - powiedział Jeff Staple z Staple Design. "Baby boomers i millennials były używane do świata, który został zaprojektowany i zaksięgowany dla nich. . . . Z IG Live i Snapchat jest bardziej, że chcę, abyś zobaczył wszystko. "Nie ma żadnych filtrów, nie ma problemu; W rzeczywistości bardziej uporządkowana i mądra myślisz, że jesteś, tym gorsza może być dla Twojej marki. Stapling kontynuował: "Autentyczność jest duża. Pięć lat po Instagramie, jeśli opublikujesz obraz, który jest zbyt miły, masz lukę. " Inspiracja jest czymś więcej niż na receptę. Kiedy Staple wspomniał, że dorastanie, pomyślał, że Jay Z i Ralph Lauren są legendami wartymi emocji ze względu na ich wszechstronny styl życia, a dzisiejsza młodzież jest bardziej obsesja na punkcie niesprecyzyjnego świata Antisocial Social Club, rozmowa szybko zwróciła uwagę na różnicę między Inspiracji i recepty. "Myślę, że [Gen Z] smak i ich styl jest ich własnym. Nie sądzę, aby recepta im się przyznała ", powiedziała wiceprzewodnicząca Tobe, Leslie Ghize. Wspierało to media BPCM i multimedialny kierownik projektu Maria Al-Sadek. "Chwilę o tym momencie io wolność bycia kimkolwiek chcą być". Urok jednego z hitów może zabijać marki. Minusem ducha Gen-Z w chwili obecnej? Trudne jest, aby marki nadążały za sobą. Medine wyjaśniła: "Spotykam się z tymi markami, które nie są właściwie markami; To tylko drobne sklepy z mamą i sklepami, które generują [przychody] za pośrednictwem Instagram, które sprzedają te ładne białe wierzchołki poplina. Niektóre kobiety z dużymi społecznymi mediami śledzą tę markę, kupują jedną z 80 dolarów w Tops przez PayPal lub przez Instagram i noszą szczyt na swoim Instagramie. Nagle wszyscy chcą tej koszulki. "Projektanci w tej pozycji mogą się starać, aby przekształcić swoją małą białą koszulę z poplinową marką na pełnoprawną markę, ale po to, aby przejść następną rzecz. "Mają sprzedawców detalicznych, takich jak Net-a-Porter czy Moda Operandi, którzy wyraźnie szukają tych jednoznacznych cuda", powiedziała Medine tłumu. Jak marki mogą się utrzymać? Jeśli jesteś kimś takim jak Alessandro Michele Gucci, cały czas będziesz kręcał się co najmniej półtorej minuty.




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy